counter create hit

مطالب مرتبط:

انقلاب هدست مجیک لیپ، جایگزین موبایل و کامپیوتر

مجیک لیپ یکی از مشهورترین و البته مرموز‌ترین استارت‌آپ‌های واقعیت مجازی است که هرچندبعد از دو سال هنوز محصولی وارد بازار نکرده اما سرمایه‌گذاران متعددی روی موفقیت آن حساب کرده‌اند. بسیاری می‌گویند با حضور محصول این شرکت آغاز فصل جدیدی است که در آن دیگر از گوشی تلفن خبر ...

تبلیغات تلفنی اپراتور ها برخلاف مقررات است

خبرگزاری ایسنا: معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از توقف تبلیغات تلفنی خدمات اپراتورها در تماس با مشترکین خبر داد.مجید حقی گفت: براساس شکایت‌های دریافتی از مشترکین، موضوع ایجاد مزاحمت تلفنی برای تبلیغات خدمات اپراتورها ...

وب سایت سازمان های دولتی مراقب بدافزارها باشند

این روزها که بازار ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیار داغ شده است، وب سایت ها، حساب های کاربری و پلت فرم های بسیاری برای استخراج بیت کوین یا بیت کوین ماینینگ ایجاد شده است تا بتوانند با استفاده از آن ها به خر ...

مرحله پنجم طرح رجیستری اغاز شد

گوشی های برند آل جی مشمول طرح رجیستری (ثبت مشخصات) می شوند. پیش از این نیز گوشی های برندهای اپل، بلک بری، موتورولا و گوگل پیکسل مشمول طرح رجیستری شده بودند. به گزارش تجار ...

مجری طرح اینترنت کودکان به زودی معرفی می شود

فضای مجازی به لحاظ ذاتی سبب ایجاد عدالتی نسبی در پیکره خود شده است، به این معنی که دیگر تفاوتی نمی کند که شما از چه طبقه یا صنفی باشید؛ بلکه به خودی خود و به صرف داشتن یک اکانت حق اظهار نظر دارید، همانطور ...

استفاده از موسیقی‌های فاخر برای رواج امید در جامعه/استاد خراب کردن یکدیگر هستیم

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نود وهفتمین جلسه شورای اجتماعی با بیان اینکه گزارش‌های موضوع طلاق که از طریق سازمان ثبت احوال ارائه شده باید ادامه داشته و تحلیلی باشد، گفت: سازمان اجتماعی وزارت کشور موفق است، از این گزارش‌ها در برنامه‌ریزی‌های ...

ولایتی جان‌باختن سه تن از همکاران دانشگاه آزاد را تسلیت گفت

ولایتی جان‌باختن سه تن از همکاران دانشگاه آزاد را تسلیت گفت

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در سقوط هواپیمای یاسوج و از جمله سه نفر از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت. ...

پیدا شدن یکی از اجساد صیادان جویباری/ادامه جست‌و‌جوها از طریق پهباد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران از پیدا شدن یکی از اجساد صیادان جویباری خبرداد. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر مازندران، دکتر غلامعل ...

ماجرای سوءاستفاده ی پیام رسان «بله» از کاربران

وبسایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: به تازگی یک فایل تصویری در مورد سوءاستفاده‌ی اپلیکیشن پیام رسان بله منتشر شد. اکنون مرکز ماهر در خصوص این موضوع و امنیت این پیام رسان داخلی توضیحاتی را ارائه کرده است. ...

اختصاص اعتبار برای افزایش و متناسب سازی حقوق بازنشستگان

نمایندگان مجلس، با اختصاص اعتبار برای افزایش و متناسب سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق های بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح موافقت کردند. به گزارش ...

خطر هوش مصنوعی برای حمله های سایبری

گروهی از متخصصان بین المللی هشدار داده‌اند که برخی دولت ها و گروه های تروریستی ممکن است از هوش مصنوعی برای بی ثبات کردن دنیا و اجرای حملات سایبری متعدد سوءاستفاده کنند. به گزارش فارس، این گزارش که توسط 26 متخصص هوش مصنوعی از کشورهای مختلف جهان تهیه شده، ح ...

معرفی نخستین گوشی مجهز به اندروید Go

خبرگزاری ایسنا: گوگل اعلام کرده است که در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ بارسلون می خواهد از نخستین گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید GO رونمایی کند. به گزارش وب سایت اندروید پلیس، کنگره جهانی موبایل که یکی از بزرگترین رویدادهای مهم در عرصه ...

بررسی هیوندای توسان, آریزونا. این الانترا و اکسنت Karman اتومبیل

بررسی هیوندای توسان، النترا و اکسنت کرمان موتور

پنج شنبه گذشته که شرکت کرمان خودرو, رسمی هیوندای کره جنوبی در زمینه زیبایی و واردات محصولات این شرکت به ایران است. شرایط را برای خبرنگاران در محل پارکینگ از مقر پلیس در پیشبرد به همراه راهنمای شرکت در پشت چرخ, خانه, Hyundai, لهجه, و غیره. از توسان الانترا نشسته است. یک هیوندای در کره جنوبی به عنوان یکی از اسپانسر رسمی فیفا به عنوان متولی جام جهانی فوتبال شناخته می شود. بر روی خودروها لوگوهایی مربوط به جام جهانی فوتبال 2018 و امکان شرکت در قرعه کشی برای حضور در این رقابت ها دیده می شد. همچنین کرمان موتور قصد دارد تا در راستای رضایت هر چه بیشترمشتریان خود اقدام به برنامه ریزی منظم ماهانه جهت برگزاری تست درایو خودروهای هیوندای تولیدی و وارداتی خود کند و از این رو مشابه این برنامه در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد. پس از توضیح در مورد خودرو ها توسط کارشناس شرکت و قوانین مربوط به این تست درایو، خبرنگاران فرصت یافتند تا دقایقی را به بررسی هیوندای النترا، اکسنت و توسان بپردازند. اولین خودرویی که پشت آن نشستیم مدل النترا بود که قرار است در سال 97 توسط شرکت کرمان موتور در ایران مونتاژ شود و با قیمتی مناسبت تر (147 میلیون تومان) عرضه شود. اما خودرو مورد بررسی از نمونه های وارداتی به شمار می رود و با قیمت 198 میلیون تومان به فروش می رسد (پیش از لغو شدن تعرفه های جدید توسط دیوان عدالت اداری) هیوندای النترا با مدل 2018 از موتور 2 لیتری MPI بهره می برد که حداکثر قدرت 152 اسب بخار و 195 نیوتن متر گشتاور را تولید می کند و این نیرو توسط جعبه دنده 6 سرعته خودکار به چرخ های جلو ارسال می شود. مکانیزم فرمان خودرو از نوع برقی با تنظیم ارتفاع به صورت دستی است و النترا در هر چهار چرخ از ترمز های دیسکی بهره می برد. تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع CTBA یا همان یک تکه انتخاب شده است. چرخ ها نیز به رینگ 17 اینچی مجهز شده اند. از تجهیزات می توان به گرمکن صندلی های جلو و عقب، سرد کن صندلی های جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، 6 بلندگو، کیلومتر شمار، صندلی چرمی، دوربین دید عقب و...اشاره کرد. با توجه به شرایط تست و زمان بسیار کوتاه آن نمی توان آن را یک تست درایو واقعی پنداشت اما در هر صورت النترا از فرمان نرمی برخوردار است و جعبه دنده آن نیز در حالت تیپ ترونیک خوب ارزیابی می شود. اما در حالت اتوماتیک رفتار اقتصادی تری از خود بروز می دهد. محور جلوی خودرو نیز تحت فشار دچار کم فرمانی می شود. گرچه خودرو مورد نظر به دلیل باد لاستیک بیش از حد مجاز همراه با کوبش محسوسی در صندلی های عقب همراه بود و این مسئله با این که مسیر تست دارای دست انداز خاصی نبود، مشهود به نظر می رسید. در ادامه نوبت به هیوندای اکسنت، یکی از ارزان ترین سدان های هیوندایی رسید که به موتور 1.6 لیتری به حداکثر قدرت 122 اسب بخار و حداکثر گشتاور 155 نیوتن متر مجهز شده است و این قدرت توسط جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو انتقال داده می شود. این خودرو با قیمت 107 میلیون تومانی سومین خودروی مونتاژی است که توسط کرمان موتور عرضه می شود. نکته مشهود این خودرو پس از قرار گیری در پشت فرمان آن اختلاف عملکردی محسوس آن با النترا است. حس و حال فرمان و محور جلو و اختلاف جعبه دنده آن با النترا حس می شود. در واقع کاملا مشخص است که با خودروی ارزان قیمت تری به نسبت النترا طرف هستیم. صندلی های پارچه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کامپیوتر سفری، سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو، استارت دکمه ای و... از امکانات هیوندای اکسنت به شمار می رود. نکته قابل توجه نبود کروز کنترل در این خودروی 100 میلیون تومانی است که جای تامل دارد. موتور خودرو برای رسیدن به سرعت های بالاتر تحت فشار بالایی قرار می گیرد و دائم باید در دور بالا قرار گیرد. از نکات مثبت اکسنت باید به برند معتبر و کیفیت ساخت آن اشاره کرد. در پایان نوبت به کراس اوور سایز متوسط هیوندای، یعنی توسان بود. توسان در نسل های مختلفی در ایران عرضه شده است و موفقیت بسیار خوبی را در زمینه فروش تجربه کرده است. اما مدل فعلی و نسل فعلی آن به دلیل موتور کوچک 2 لیتری و افزایش قیمت قابل توجه نسبه به نسل قبلی، شانس چندانی برای عرض اندام در بازار پیدا نکرده است. به خصوص که حالا قیمت این مدل در بازار به حدود 270 میلیون تومان افزایش یافته که نزدیک به 2 برابر بهای نسخه های دست دوم نسل قبلی با پیشرانه 2.4 لیتری است. از این رو باید صبر کرد و دید که در آینده برای جدیدترین نسل آن چه پیش خوهد آمد. اما هیوندای سعی کرده تا با استانداردی مشخص خودرو های خود را عرضه کند و توسان نیز همانند النترا از کیفیت سواری خوبی برخوردار است و می توان گفت که کیفیت رانندگی با این خودرو نسبت به نسل قبلی بهبود قابل توجهی داشته است. از نظر قوای فنی شاهد مشخصات مشابهی با النترا هستیم. اما در بخش تعلیق عقب توسان به سیستم تعلیق چندگانه موسوم به مولتی لینک مجهز شده است. کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه و تهویه سرنشینان عقب، سقف پانوراما، استارت دکمه ای، گردش چراغ های جلو، سیستم صوتی با صفحه نمایش 8 اینچی، تنظیم صندلی برقی راننده و سرنشین جلو و...از امکانات شاخص توسان به شمار می رود. گرچه حذف امکانات ریز اما کاربردی همچون حافظه صندلی کمی تامل بر انگیز به نظر می رسد. توسان نیز به فرمان برقی مجهز شده است و از نرمی مناسبی برخوردار است. تجهیز آن به گرمکن صندلی و فرمان با توجه به هوای سرد و زمستانی پارکینگ کرمان خودرو، آپشن کاربردی به شمار می رفت. در زمینه شتاب گیری نیز با توجه به موتور کم حجم آن نباید انتظار خاصی را از آن داشت اما موتور به سرعت دور می گیرد و خبری از تاخیر موتور های توربوشارژ شده نیستیم. در مجموع می توان گفت که نسل جدید خودروهای هیوندای نسبت به مدل های قدیمی از مهندسی پیشرفته تری برخوردارند و فاصله خود را نسبت به رقبای اروپایی کاهش داده اند اما در بازار ایران این پیشرفت مهندسی با پیشرفت شدید قیمت همراه شده است. با این وجود باید امیدوار بود که در سال 97 شرایط عرضه این خودروها در بازار ایران منظم تر شود و شرکت کرمان موتور بتواند با ارائه محصولات به روز با آپشن های رفاهی مناسب و قیمت گذاری رقابتی، شرایط فعلی بازار را به نفع مشتریان تغییر دهد.